Transport si livrare

Ce conditii de transport & livrare oferiti?

Poti opta pentru livrarea produselor prin Curier Rapid (NemoExpress sau Fan Courier). Curierul iti aduce coletul la usa in cel mai scurt timp. 

Care sunt costurile de transport?

Pretul transportului depinde de valoarea produselor cumparate: GRATUIT – daca in comanda ta se afla minim un tricou sau un hanorac. Daca achizitia ta reprezinta un alt produs, taxa este fixa, adica 20 de lei, indiferent de numarul produselor sau localitatea din Romania unde va ajunge coletul. Pentru a afla exact costul transportului, adauga produsele dorite in cosul de cumparaturi si avanseaza la Verificare.

Cat dureaza pana imi ajung produsele?

Exista 2 optiuni de livrare:

Termenul standard de livrare este 1-3 zile
* – termenele de livrare sunt orientative, Tisart.ro depunand toate eforturile necesare pentru respectarea lor, fara a le putea asuma in totalitate; aceste termene depind de respectarea de catre Curierii rapizi a termenelor de livrare asumate contractual, in functie de localitatea de destinatie (1-2 zile in Zonele fără km suplimentari, respectiv 2-4 zile in Zonele cu km suplimentari), de perioada de livrare (de regula, in timpul diverselor sarbatori din an este posibil ca livrarile sa se faca cu intarziere), sau de alti factori neprevazuti. Oricum, orice modificare a termenelor de livrare va fi comunicata din timp pe site.
** – Sambata, duminica si sarbatorile legale sunt zile nelucratoare.

Vei fi vizitat de agentul de curierat care, daca nu te gaseste la adresa stabilita, te va suna si veti stabili impreuna o alta data de livrare convenabila. Mai mult, in baza notei de transport (awb) se pot obtine informatii despre livrare.
In cazul ridicarii coletului de la sediul nostru, vei fi instiintat prin mail momentul in care comanda ta este pregatita de ridicare.
In cazul comenzilor care includ si modele personalizate, durata de livrare mentionata mai sus nu include si perioada necesara pregatirii graficilor care nu se incadreaza in standardele noastre de print (fisiere vectoriale – ai, cdr, svg, eps, pdf, etc. sau fisiere png, cu fundal transparent, rezolutie minima 2000 x 2000 px.)

FOARTE IMPORTANT! LA PRIMIREA COLETULUI VERIFICATI CU ATENTIE INTEGRITATEA LUI, IAR DACA OBSERVI ORICE NEREGULA (DETERIORARE, TAIETURA, RUPTURA, DEZLIPIRE A ELEMENTELOR ADEZIVE, ETC.) REFUZA COLETUL SI CERE CURIERULUI SA INTOCMEASCA SI SA SEMNEZE UN PROCES VERBAL DE CONSTATARE A RESPECTIVEI NEREGULI (CURIERUL ESTE OBLIGAT, LA SOLICITAREA TA, SA INTOCMEASCA PROCESUL VERBAL). ULTERIOR, IN LIPSA ACESTUI PROCES VERBAL, ORICE RECLAMATIE CATRE CURIER ESTE NEACCEPTATA, IAR NOI NU NE VOM PUTEA ASUMA RESPONSABILITATEA SI SUPORTA EVENTUALELE CONSECINTE.

Ce sa fac daca comanda mea intarzie mai mult decat ar trebui?

Contacteaza-ne si iti vom oferi informatiile necesare.

contact@tisart.ro sau formularul de contact